Assalammualaikum semua ! Selamat Datang ke blog ira ;) Follow ira ke?don't worry ira follow balik anda semua !ira tak berkira ngan korang punye,pastikan tinggalkan link di komen box lepas follow ira oke? happy reading my dear ^-^

ierara

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

anda budak comel yang ke

Sunday, July 24, 2011

meniti kedewasaanku :)

Assalammualaikum semua :)
sudah beberapa hari tidak berceloteh,hari ni ira kembali...
Alhamdulillah ira masih berkesempatan untuk menghirup oksigen kurniaan Illahi ini,
masih selesa dan gembira bersama keluarga,rakan2 dan semuanya.
semuanya takkan terjadi tanpa belas ihsan dari Illahi..


Tepat jam 7.10 pagi 24 Julai 1994 lahirlah seorang bayi perempuan disebuah hospital kecil di luar bandar.
Lahirnya sebagai anak bongsu kedua ibu bapanya,

kini bayi permpuan itu semakin meniti kedewasaannya
dan sedar tidak sedar tepat jam 7.10 pagi 24.7.2011 dia semakin dewasa dan kini sudah berumur 17 tahun. :)

dan sedar tidak sedar juga,dia semakin dewasa dah harus mengubag perangai yang tak enak..hehe

'NUR SYAHIRAH BT ZULKEFLI ,SELAMAT HARI LAHIR YANG KE-17 ! '

(haha,tak pernah dibuat orang kan wish bufday diri sendiri? )

hehe,dengan kesempatan ini,
,ira nak ucapkan terima kasih kepada ibu bapa yang telah membesarkan ira dengan penuh kasih sayang,tanpa kalian,ira tiada dan takkan selesa berada di bumi ALLAH ini,
terima kasih kepada adik beradikku terchenta yang telah banyak menyokong ira dalam menempuh suka duka kehidupan,
terima kasih kepada guru-guru yang telah mengajar ira  tulis dan baca,
terima kasih kepada rakan-rakan ira semuanya,korang semua terbaik n the bez dalam hati ira.!
tak lupe terima kasih kepada blogger2 yang sentiasa menyokong ira,
blogger terbaik yg sentiasa sokong ira:



terima kasih ye kakak2 :)

and last but not least ,terima kasih ditujukan kepada semua orang disekeliling ira yang sentiasa mengajar ira erti kehidupan yang sebenar ! 



jutaan terima kasih kepada yang wish bufday ira , terima kasih sangat2 ! ^^,
love all of you plus plus ! 

Doa ira :')

'Ya Allah,aku bersyukur masih diberikan kesempatan untuk menghirup udara di bumi-Mu ni , '
'Kurniakanlah aku kekuatan untuk menempuh duri ranjau dalam kehidupan ini'
'Sesungguhnya akau tahu dunia ini hanyalah tempat persinggahan dan akhirat adalah tempat yang kekal abadi'
'Jauhilah aku daripada terus lalai dan leka Ya Rabb, bantulah hambamu yang lemah dan kerdil ini' :')
'Ya Allah,aku sedar dengan bertambahnya umur ku ini,makin dekat juga aku dengan saat kematian'
'Sesungguhnya aku memimpikan syurga firdaus Mu,sentiasalah bimbing aku menuju ke dalam jalan yang lurus dan diredhai '
'Bimbinglah hatiku ini menuju jalan kebenaran'
'Berilah aku kekuatan ketika aku menerima ujian dan cobaan dari Mu kerana aku tahu setiap ujian yang diturunkan adalah mengikut kemampuan mereka'

'Terima kasih atas kurniaanmu yang tak terhingga ini Ya Allah , Kau lah segala-galanya bagi aku,Tuhan Seluruh Alam'





alhamdulillah,sudah 17 tahun umurku :)


k,tata sayaag2 sume,thankz sudi bace,salam :)

8 comments:

cha zainol said...

have a blast one dear :)

tieykah said...

HB

Sayang:)

Ira said...

cha : thankz cha ^^.

Ira said...

thankz kakak sygg <3

anak mak ayah . said...

ira..ALLAH MAHA MENDENGAR..insyaALLAH may ALLAH bless u wif HIS RAHMAT..aminn
selamat hari lahir ira
sanah helwah ya ukti
xie xie
kita cuba yang terbaik utk seri kampar oke!hehe
take care dear ..

Ira said...

thankz dear :)
insyaallah ^^,

Ain said...

wheeeee ! kite pun 17 gak ! ahah :D

Ira said...

ahha,same umur la kite^^,