Assalammualaikum semua ! Selamat Datang ke blog ira ;) Follow ira ke?don't worry ira follow balik anda semua !ira tak berkira ngan korang punye,pastikan tinggalkan link di komen box lepas follow ira oke? happy reading my dear ^-^

ierara

Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

anda budak comel yang ke

Wednesday, February 1, 2012

mimpi


Andai bisa ku lukis mimpi aku sendiri
Tidak ku berharap wajahmu ku lukis dalam mimpi ku ,
Sudah ku buang kau jauh sejauhnya dari hidup dan hatiku ,
Mengapa kau harus muncul dalam mimpi ketika tidur lenaku ,
Mengapa masih menghantui diri ini ,

Arghh ,mungkin ini ujian ALLAH  buat diriku yang lemah tak berdaya,
Dalam perjalanan mermpuh segala onak duri kehidupan,
Dalam perjalanan memadamkan nama mu yang dulu pernah terukir di sudut hatiku,
Bukan semudah kau memadamkan aku dalam diari kehidupanmu ,

Mungkin ini petunjuk dan jalan ALLAH untuk aku ke jalan kebenaran,
Ya , aku sanagat bersyukur dengan kelenyapan engkau dari hidupku ,
Mungkin kalau mulanya aku meratapi ,tapi tidak untuk sekarang tidak untuk selamanya ,
Cukuplah kau menakluk hatiku yang kecil ini sementara ,Terima kasih kerana pergi dari hidupku ,

Tapi tolong jangan muncul dalam mimpi aku lagi !
Aku tak mahu ada kaitan dengan engkau lagi walau hanya dalam mimpi !
Tolong !


T______T





p/s
sebuah entry jiwang-jiwangan,hee~
actually dah nak mimpi nak wat cane kan,
pape pun sebelum tido mesti basuh kaki
baca doa sebelum tido
n bace 3 kul
n tak lupe juga ayat kursi(supaya malaikat menjaga keselamatan kita sepanjang kita tidur )
:)
(  ohh mimpi mainan tidur  ! )

-kalau ira tidur siang2 la kan ,lagi banyak mimpi pelik2,hahaha~

1 comment:

Pupel Liyana said...

mimpi hanya mainan tidur :) bermimpi tak salah hehe. jom join ga pupel http://pupel.blogspot.com/2012/02/pupel-liyana-mega-giveaway.html